Μέτατρον

Ονειρο...ή μήπως δεν ήτανε..;

Ενα πρόσωπο γλυκό,απίστευτα φωτεινό!

Μιά φωνή απαλή,ένα μήνυμα φωτός!

Τον κοίταξα με δέος!

Ποιός είσαι,ρώτησα,με απορία!

Ο φύλακας άγγελος σου,μου αποκρίθηκε.

Με λένε Μέτατρον!

Αρχάγγελος του φωτός και της γνώσης.

Είμαι εδώ κοντά σου,γιά να σου μάθω την αγάπη!

Να σου διδάξω το φως,να σε ευκολύνω

σε κάθε λεπτό της ζωής σου,

να βοηθώ κάθε σου βήμα,να γίνεται σωστό!

Να σου θυμίζω τη μεγαλοσύνη του Θεού,

να σε αγκαλιάζω με στοργή,όταν η ψυχούλα σου

έχει ανάγκη το χαμόγελο της αγγελικής μου παρουσίας!

Είμαι ο άγγελος σου!

Ο άγγελος μου,αναφώνησα!

Είσαι εδώ!Μαζί μου!!

Χαμογέλασε γλυκα!

Ναι!!

Είμαι ο αρχάγγελος Μέτατρον,και είμαι εδώ!

Μαζί σου!Δίπλα σου!Κοντά σου!

Να μου μιλάς όποτε θέλεις!

Να μου λες ότι θές!

Εγώ σε ακούω.Ακούω το ψίθυρο της ψυχής σου!

Ακούω τα όνειρα της καρδιάς σου!

Του χαμογέλασα.

Του άπλωσα με εμπιστοσύνη το χέρι!

Πάμε...

Το φωτεινό μας ταξίδι στην Αγάπη...!

Το φωτεινό μας ταξίδι στη ζωή!

Πάντα με φως και αγάπη!

Πάντα παρέα με τον άγγελο μου!

Βήματα γλυκά.Βήματα σωστά!

Βήματα φωτεινά!