Μαύρο-άσπρο...



Γκρίζα ρούχα...

Καλή ξεκούραση,με πολύχρωμα όνειρα..!

Μου ευχήθηκε ένας καλός φίλος...

Χαμογέλασα...

Ειρωνία..ίσως!!!

Έκλεισα τα μάτια....με την γκρίζα μου διάθεση!!

Ένα τεράστιο ουράνιο τόξο,

στόλιζε τον ουρανό.

Πανένορφα,έντονα χρώματα!!

Πολλά φωτεινά χρώματα!!

Άρχισα να ανεβαίνω τη σκάλα του,

δειλά-δειλά....

Απορημένη!!

Εγώ είχα συνηθίσει στο μαύρο-άσπρο!!

Τόσα χρώματα με αποδιοργάνωναν!

Δεν ήμουνα μαθημένη σε τόσο φώς!

Λευκό,γαλάζιο του ουρανού,

κόκκινο σαν τις τρελλές μου επιθυμίες,

μωβ σαν τις απόκρυφες μου σκέψεις...

Μπλέ της θάλασσας..

Χρυσό των αστεριών!!

Ξύπνησα,αλαφιασμένη!!

Άλλαξα όμως ρούχα!

Γιά να ταιριάζουν με τη νέα μου,

χρωματισμένη με όνειρα φωτεινά διάσταση!

Χρώματα και φως!

Πολύχρωμα όνειρα μου είχε πει!

Πολύχρωμη,φωτεινή ζωή του απαντώ!!