Το παράθυρο,,,

Ηλιόλουστη μέρα..
Από το παράθυρο της ζωής μου κοιτάζω τον ήλιο να λάμπει στον ουρανό
Η ζωή στο δρόμο κινείται στους δικούς της ρυθμούς
Πότε αργά,πότε γρήγορα,πότε δειλά-δειλά...
Και γώ...
Θεατής και παρατηρητής και σχολιαστής
Ολα τα βιώνω και τα κρίνω,τα επικρίνω ,τα κατακρίνω...μέσα από το παράθυρο!
Βλέπω τη ζωή να τρέχει με χίλια ,σε μία πορεία παράλληλη με τη δικιά μου...
Με προσπερνάει ασύστολα,ειρωνικά,άκαρδα
Βραδιάζει..
Παίρνω μπογιές...
Και αρχίζω το ζωγράφισμα!
Χαρούμενο τοπίο! όπως θα ήθελα να είναι το καθετί στη ζωή!
Χαρούμενο.Λαμπερό.Γεμάτο φως..κίνηση..χαρά..
Τέλειο έγινε το παράθυρο μου!!!!!
Κατήφεια...
Η διαπίστωση ότι ,σαν κινηματογραφικό έργο βλέπω τη ζωή μέσα από ένα παράθυρο!
Που  είμαι γω?Ποιό ρόλο άραγε παίζω?
Τι είμαι άραγε?Θεατής ή κομπάρσος?
Τι βιώνω?Τι θέλω να βιώσω?
Σπρώχνω με βία το παράθυρο!
Θέλω να φωνάξω,να αναπνεύσω..
Θέλω να ζήσω!
Το ανοίγω διάπλατα!
Και βγαίνω με θάρρος έξω..
Το φως του ήλιου με λούζει με ζέστα!
Η ζωή είναι να τη ζείς..οχι να την παρακολουθείς...
Να τη βιώνεις..όχι να τη φοβάσαι..να σε βιώνει το πως,το διότι..
Το ναι και το όχι..
Ζωή..χωρίς παράθυρα...
Τόσο απλά!!!!!!!!!!




Αφιερωμένο σε μία καλή μου φίλη!